lördag 19 maj 2007

Hej

Attans. Nu har jag en blogg också! I samma stund som jag publicerar den ångrar jag mig. Jag har skapat ett nytt vardagsmåste. Vill jag ha ett till sånt?
Nu måste jag ju skriva ett första inlägg.
Vad skriver man i sitt första inlägg? Måste jag presentera mig? Måste jag positionera mig, lägga en grund? Och varför är alla nättjänster bara nästan fungerande (om alls) när man har en Mac?
Nå. Nu är jag här. Tanken från början var väl att jag skulle få mer plats. Till vardags har jag i och för sig en plats, men det är inte alltid den räcker. Och jobb är jobb och jag är jag, även om det ibland inte är helt lätt att skilja åt. Här är jag hur som helst jag och representerar mig själv.
Jag tror att jag, ungefär som när jag i anfall av felaktiga självbilder köper dagböcker (eller ännu värre flerårsdagböcker), låter bli att skriva något på en stund.
Välkommen, hur som helst.
Hörs sen.