torsdag 25 oktober 2007

Fyrfota festprisse

I söndags påpekade pojkvännen att jag nog allt varit lite rund under fötterna när jag kom hem kvällen innan. Hans bevis för detta var att jag satt in en ny toarulle på toaletten och då satt in den lite konstigt och fel.
Av detta drar jag slutsatsen att jag måste svira mer. Long gone är plötsligt dagarna då man kom hem i sällskap med en snodd barstol eller andra intressanta effekter.

I kategorin lustiga ting som inträffat under alkoholpåverkan har den här incidenten inte mycket att erbjuda skrattmusklerna. Snarare är det lite deppigt att konstatera att jag även i onyktert tillstånd är nitisk nog att byta rulle.

Hade min inre festprisse haft någon som helst självaktning hade jag förstås vaknat upp så här.


...Men visst ÄR det hemskt irriterande när det står påbörjade toarullar på golvet..?

Inga kommentarer: