fredag 6 juni 2008

Doggy style

Sådärja. Både Aftonbladet och Expressen har nu hakat på djursextrenden. Och Monica Green med flera riksdagsledamöter insinuerar glatt till att Eskil Erlandssons beskrivningar i talarstolen på något sätt skulle vara uttryck för någon egen läggning.
Jag skrev om det för några veckor sedan och återigen i går.

"Jag känner en rar liten tax som så snart du slår dig ner i en soffa begär att bli upplyft i knät. Väl där lägger hon sig omedelbums på rygg och fläker ut sig med den oblyghet som bara ett djur kan ha och kräver att man klappar henne över hela den lååånga taxmagen.

Detta, mina vänner, innebär att jag...
i långsamma, mjuka
smekningar berör
var och en
av hennes små spenar.
Upprepade gånger.

Blir jag trött i armen och lägger av så tjurar och gnyr hon.

Om du som läser detta inte är dum som en riksdagsledamot, så vet du att detta inte är några konstigheter. Då vet du att jag inte har ihop det med en tax..."



Fast det är klart.
Ser man till hur diverse riksdagsledamöter uttalat sig om Eskil Erlandssons fria funderingar i talarstolen, så är det dock läge att bura in mig.

Kan dessutom avslöja att en gång juckade en annan hund mot mitt ben.
Är dock osäker på rättsläget eftersom jag hade en ganska kort kjol på mig.

Happy nationaldag på er, nu drar jag till arkipelagen!

1 kommentar:

Anders sa...

Har följt dina inlägg med glädje!

Frågan är ju hur Green mfl. tänker egentligen, och var det brister hos dem?
För övrigt har jag även utsatts av juckande hundar, jag var vid flera tillfällen minderårig. Undrar hur rättsläget ser ut i det fallet? ;)