fredag 20 juni 2008

Framåt

Oavsett vad jag tycker om ilskenivåerna i den fortsatta FRA-debatten så är det här helt vansinnigt. Så dumt, så dumt. Hur tänkte ni?

Annars intar Bloggen Bent den kanske just nu mest konstruktiva hållningen och det gillar jag skarpt. Det är aldrig för sent, saker kan fortfarande ändras och förändras, via juridisk aktivism eller annan.

För övrigt kan vi i dag förskräckas över burleska prydnader på Grönan, eller dra en lättnadens suck över att svenska jordgubbar verkligen är svenska.

Nu ska jag fira midsommar i stadsmiljö. Det går, men jag saknar havet.
Glad midsommar!

UPPDATERING. Mina Moderata Karameller är också inne på det konstruktiva spåret.

2 kommentarer:

Jessika sa...

det där med _svenska_ jordgubbar är rätt intressant på sätt och vis. Måste de vara just _svenska_ för att man har tänkt konversera med dem eller vad?

Killen med katt som mailar din chef sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.