måndag 1 september 2008

Just ja

I fredags var jag panelist i en c-märkt FRA-hearing, vilken omskrevs i helgen. Hearingen sändes idag på SVT24. Huruvida det ska gå att titta i efterhand vet jag faktiskt inte, själv lyckades jag inte.

Kanske är det lika bra. Efter ett inslag om saken i TV4 i fredags fick jag ett sms från den uppmuntrande modern med följande konstruktiva och uppmuntrande kritik: "Såg dig på TV. Du såg trött ut."

Med andra ord fortsätter de höstmelankoliska ambitionerna. Således: skönsång med vädertema.



2 kommentarer:

Markus "LAKE" Berglund sa...

Jag tyckte du gjorde mycket bra ifrån dig i panelen Sanna. Trött eller inte! :-D

Min mastodont-rapport från seminariet hittar du här - Slutsats från Hearingen om FRA - Stopp! Backa! Börja om!

Sanna Rayman sa...

Thankx. Har själv inte lyckats se resultatet, websändningen funkade inte. Men, å andra sidan brukar jag inte efterhandstitta och lyssna på grejer. Bara jobbigt..

Men jo, överlag kändes det som en matnyttig session, absolut!