torsdag 13 november 2008

Gnäll: näsan, tv-bristen och örongodis

Jag är sjuk och eländig och har inte orkat blogga. Man skulle kunna tro att det var en omöjlighet att en näsa i den storleksordning som jag stoltserar med kunde bli täppt, men jag kan informera om att det är fullt möjligt. Inga fördelar med fysiken där alltså. Har jag förresten berättat om Halloweenfesten? Det måste jag göra nån gång. Mycket rolig, näsrelaterad och sådär sympatiskt självdistanserad anekdot.

Nå, innan förkylningsdimmorna sänkte sig över mig så vill jag minnas att jag skrev något om jämställdhet och sånt, litegrann relaterat till det här.
En positiv tolkning av skeendena är förhoppingsvis att det faktum att jag orkar författa det här inlägget måste betyda att jag är något sånär på bättringsvägen. Eller att jag helt enkelt inte står ut med tristessen. Sjuk och utan tv är en dålig kombination...

Nå. Som jag redan tjatat om. 90-talsnostalgin är det här halvårets grej. Ytterligare bevis hittades nyss på Facebook. Jag firar med gammalt örongodis.













Inga kommentarer: