onsdag 5 november 2008

Springa in i direktsändning

I går var jag med i Debatt. Det var på håret, men jag och meddebattören Fredrik hann fram, trots att SJ gjorde sitt bästa för att stjälpa hela projektet.
Vet inte själv hur det gick. Lite konstigt blir det alltid, inte som man tänkt sig. Det som jag ville prata om primärt, frihandel vs. protektionism fick jag inte sagt mycket om. Men någon mening hasplade jag ur mig i alla fall.

Inslaget ses här.

Annars hanns det med några inlägg på ledarbloggen när jag väl återkommit till Estocolmo.

Och. Nu kan vi slutgiltigen begrava det här kortspelet.

1 kommentar:

Fredrik I sa...

Hej, Sanna!

Du tappades förstås bort i den allmänna studioröran, men Debatt lämpar sig också illa för den som vill tänka först och tala sen.

Det vore f ö intressant att veta hur många skattekronor som SVT lägger ut under en säsong på tågbiljetter till folk som ska sitta tysta i en studio. Mitt intryck är att majoriteten får säga ingen eller på sin höjd en enda mening (sällan utan att bli avbruten, men ändå) under ett program, men de kanske alla bor på promenadavstånd från studion?