onsdag 28 januari 2009

Lägga sig

Okej. Uppsamling. I går en text i samband med Förintelsens minnesdag, som kändes om möjligt tyngre och mörkare än vanligt.
I dag en liten sak om skolmat som är god. Den gillades till och med av Stockholmsvänstern, har jag sett. Jojomensan.

Nå. Just nu borde jag förstås gå och lägga mig. Jag måste verkligen gå och lägga mig. Men så snart jag tänkt tanken så glömmer jag bort hela konceptet gå och lägga sig. Hur gör man?

Varför detta kokobeteende? Jo, för att det ska göras morgonteve i morgon, förstås.
Alltså. Den som vill kan få se mig svimma i direktsändning i morgon bitti. Jag planerar att göra det bredvid Aftonbladets Ingvar Persson, klockan kvart i sju på TV4.

Nu måste jag verkligen gå och lägga mig. Vad det nu betyder...

1 kommentar:

Jonas Morian sa...

Finns det någon vettig länk till inslaget på nätet?