onsdag 5 augusti 2009

Playtime is here

Sommarlovet smygstartades med karaokesång inför några hundra tusen stockholmare i Prideparaden. Om jag inför det här undrade hur det skulle gå att sjunga för så många – och nykter, så insåg jag snabbt att blygsel inte är ett alternativ i en Prideparad. Här gäller bara att suga i sig och skicka ut glädje. En helt absofuckingfantastisk upplevelse. Har aldrig varit så toppad i hela mitt liv.
Så jag gör som medsångerskan Iso och lånar bild från åsiktstorpeden Kazarnowicz, hoppas det är ok.

















Men nu är det alltså semester på riktigt. Omvärldsbevakning, be gone! Solen skiner. Fil med bär äts. Daggvått gräs beträds med bara fötter. Gamla vänner söks upp och i morgon ska jag bekanta mig med strutsar. Livet leker, kort sagt. Räkna inte med mig på bloggen på ett tag.

Inga kommentarer: